درباره ابتکار صنعت

کیفیت نه تنها هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری برای آینده می باشد.

شما در این صفحه می توانید به تمامی اطلاعات درباره ابتکار صنعت دسترسی داشته باشید. هر آنچه شما درباره ابتکار صنعت نیاز دارید، در این صفحه به تشریح برای مشتریان عزیز، قرار داده شده است. در صورت نیاز به ارسال رزومه ابتکار صنعت، می توانید از بخش تماس با ما اقدام نمایید.

آشنایی با شرکت ابتکار صنعت

شرکت ابتکار در تاریخ ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۶۳ با ماموریت کارآفرینی و تولید انواع ساپورت، سازه های سبک و نیمه فلزی در تهران تاسیس گردید.

فعالیت اولیه این شرکت در حوزه قالب سازی و پرسکاری قطعات در حوزه های صنایع خودرو و موتورسیکلت بود.  سپس با توجه به تغییرات مدیریتی در سال ۱۳۸۰ و همگام سازی ساختار شرکت با روش های نوین مدیریتی، حوزه فعالیت شرکت گسترده تر شد.

با توجه به نیاز صنایع کشور به سازه های فلزی، ابتکار صنعت توانست با ارائه کیفیت بالای ساخت و تولید سازه های فلزی مختلف، در لیست تامین کنندگان مجاز تجهیزات شرکت های بزرگی، همچون پیمانکاران پارس جنوبی، صنایع فولاد، پتروشیمی، سیمان قرا گیرد.

پس از گذشت چند سال و ارائه محصولات و خدمات توسط ابتکار صنعت، خود را به عنوان یکی از برندهای مطرح در زمینه ساخت سازه های فلزی همچون انواع ساپورت، گریتینگ، کلمپ، بولت معرفی کرده است.

ابتکار صنعت از آن سال تا کنون در خصوص طراحی، ساخت و تامین محصولات مذکور دارای تجربیات ارزنده و کاربردی می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد پروژه های خود، می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

معرفی اعضای اصلی ابتکار صنعت و چارت سازمانی آن

در راس شرکت ابتکار صنعت، هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت قرار دارند. سپس مشاوران شرکت و همین طور مدیر کارخانه، نقش های اصلی را در شرکت ابتکار صنعت بازی می کنند.

شرکت ابتکار صنعت دارای واحد های مجزا در تولید، بازرگانی و مالی و اداری می باشد. در بخش تولید، سرپرستی تولید وجود دارد که کلیه عملیاتی نظیر جوشکاری، فیت کاری، پرس کاری، سوراخ کاری و برش کاری،  تحت نظارت و کنترل سرپرست تولید انجام می پذیرد. همچنین، کارشناس برنامه ریزی تولید و کارشناس کنترل کیفیت نیز، در این واحد مشغول به فعالیت هستند.

بخش بازرگانی شرکت ابتکار صنعت، متشکل از کارشناس فروش و همین طور کارشناس خرید می باشد. در بخش مالی و اداری نیز، کارشناس مالی و کارشناس اداری، مشغول فعالیت هستند.

تیم اصلی شرکت ابتکار صنعت که موثرترین افراد بر کیفیت ارائه شده محصولات و خدمات شرکت می باشند، شامل اعضای زیر می باشند.

کاوه پازوکی
کاوه پازوکیمدیر بازرگانی
رضا بشیرزاده
رضا بشیرزادهمدیر کارخانه
حامد ولدخانی
حامد ولدخانیمدیر کیفیت
علی نظری
علی نظریمدیر مهندسی

توان اجرایی و عملیاتی ابتکار صنعت

شرکت صنعتی ابتکار با دارا بودن کارگاهی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و ۱۵ نفر پرسنل شامل مهندسین، کارشناسان و کارگران ماهر، توان ساخت انواع سازه های سبک فلزی می باشد. مهمترین گروه های محصولات این شرکت عبارتند از:

  • انواع گریتینگ کربن استیل، استنلس استیل، پلیمری

  • انواع کلمپس برای لوله های سایز ۱ تا ۲۴ اینچ عایق های گرم و سرد

  • انواع ساپورت انتقال، ابزار دقیق، مکانیکال و سیویل

  • انواع پلت فرم های سبک مثل ladder و Hand Rail و Light Duty

۰۲۱۸۸۶۳۰۵۷۵

مشتریان در مورد ابتکار صنعت چه می گویند؟

ضیا وهابی فولاد بافق

بدین وسیله رضایتمندی مجتمع فولاد بافق را از شرکت ابتکار، نسبت به تامین و نصب گریتینگ های واحد نورد میلگرد اعلام می دارد (سال ۹۵)

محسن بهرامیان شرکت چگالش

ساخت گریتینگ های پروژه بنزین سازی پالایشگاه تهران که بارعایت کامل استانداردهای کیفی توسط شرکت شما با مدیریت آقای پازوکی انجام گردیده، مورد تاییدبوده است. به همین وسیله رضایت و تقدیر خود را به شما اعلام می داریم.

برای دیدن سایر تقدیرنامه های شرکت ابتکار صنعت، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

شرکت ابتکار با افتخار مجری بسیاری از پروژه های مهم صنعتی در کشور بوده است. 

ابتکار صنعت چه پروژه هایی را در صنایع مختلف انجام داده است؟

ابتکار صنعت از ابتدای تاسیس تا کنون، افتخار حضور در بسیاری از پروژه های صنعتی کشور را داشته است. ما در بسیاری از صنایع، نظیر صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، صنعت فولاد، صنعت سیمان و همین طور صنعت خودروسازی، پروژه های مهمی را به انجام رسانده ایم. 

برای مشاهده کامل پروژه های انجام شده توسط ابتکار صنعت، می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

تعدادی از پروژه های ابتکار صنعت

تلفن تماس ابتکار صنعت

۰۲۱۸۸۶۳۰۵۷۵

فکس شرکت ابتکار

۰۲۱۸۸۶۳۰۵۸۵

تلفن تماس ابتکار صنعت

۰۲۱۸۸۶۳۰۵۷۵

فکس شرکت ابتکار

۰۲۱۸۸۶۳۰۵۸۵